Re: WD800JB - problem

Autor: Sławicki <slawicki_s_at_wp.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 00:07:59 MET

> kupilem nowy 80gb dysk caviar wd800jb - ale w biosie dysk widoczny jest
jako
> 62844mb. menadzer dyskow w windows2000 rowniez pokazuje 'za malo',
podobnie
> partition magic. czy mam jakies 'zacmienie' i cos robie 'nie tak' czy po
> prostu trafil mi sie 'wadliwy' egzemplarz? sprawdzalem na drugim
komputerze
> (z roznym ustawieniem zworki)- dokladnie taka sama sytuacja, przy czym w
tym
> drugim komputerze dysk 80gb seagate barracuda pracuje normalnie jako 80gb.
> [...]
A weź zapuść jakiegoś linux'a i potraktuj HDka fdiskiem z linuxa. On leje
zwykle na BIOS i podawane przez niego parametry... Miałem padniętego 8.6GB
Seagate: bios go wykrywał pod nazwą w stylu %T38#$gfdg... Pod DOSem i windą
nic sie z tym nie dało zrobić, SEA TOOLS też nic nie zwojował... Może jednak
BIOS MB jest niedorobiony....
/Sławicki