Re: Kompatybilnosc pamieci DDR 400 MHz i plyty glownej z socket 939

Autor: Oleg <oleg8.NOSPAM_at_o2.pl>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 14:29:24 MET

Uzytkownik "Piotr G. Kosinski" napisal>
> Planuje zakup plyty glownej z socketem 939 (Asus A8V Deluxe) i pamieci
> RAM w zestawie dual channel (GeIL Ultra Platinum PC3200 400MHz Dual
> Channel DDR, CL 2, 2x256 MB). Na stronie Asusa jest lista pamieci, ktore
> zostaly przetestowane i ktorych mozna bezpiecznie uzywac na tej plycie.
> Nie ma na niej niestety zadnej pamieci GeILa, a ja jestem fanem tej
> firmy i chcialbym kupic wlasnie je. Czy jest zatem ryzyko, ze pamieci
> GeILa nie pojda na tej plycie glownej Asusa? Co o tym sadzicie?

U szwabów dzialaja z Abitem A8V, wiec chyba z Asusem tez:
http://www.forumdeluxx.de/forum/archive/index.php/t-94163

A pepiki maja konkretnie Twoja "deske" :-))
http://www.czechcomputer.cz/disc_doc-P2F2BAA331B0B0F97C1256E7B007934D3.html

Dobrý den. Mám velký zájem o tyto pameti,ale potrebuji zjistit zda bez
problému fungují na desce (Abit AV8 3rd Eye - VIA K8T800 pro) nebo (Asus A8V
Deluxe - VIA K8T800 Pro).Predem mockrát dekuji.

I odpowiedz: 21.11.2004 22:16:04

Dobrý den, pameti budou fungovat na obou uvedených deskách. Jeste jsme s
nimi nemeli zádné problémy.

Jedyna kwestia, to gdzie skonczy sie podkrecanie: na 268 (ale to byly Geile
PC4000), czy juz na 210 MHz ? :-))

Oleg