Kompatybilnosc pamieci DDR 400 MHz i plyty glownej z socket 939

Autor: Piotr G. Kosinski <pkmaestro_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 12:46:22 MET

Witam!

Planuje zakup plyty glownej z socketem 939 (Asus A8V Deluxe) i pamieci
RAM w zestawie dual channel (GeIL Ultra Platinum PC3200 400MHz Dual
Channel DDR, CL 2, 2x256 MB). Na stronie Asusa jest lista pamieci, ktore
zostaly przetestowane i ktorych mozna bezpiecznie uzywac na tej plycie.
Nie ma na niej niestety zadnej pamieci GeILa, a ja jestem fanem tej
firmy i chcialbym kupic wlasnie je. Czy jest zatem ryzyko, ze pamieci
GeILa nie pojda na tej plycie glownej Asusa? Co o tym sadzicie?

Pozdrawiam,
Piotrek.