Re: Zmiana FSB a taktowanie PCI i AGP

Autor: PiterS <pestach_at_DELETEpoczta.onet.pl>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 13:55:39 MET

> Czym najlepiej sprawdzic z jaka faktyczna czestotliwoscia i przepustowoscia
> dzialaja pamieci? SiSoftSandra Pro 2003 pokazywala mi poprawnie 133 i 166
> ale przy ustawieniu 200 pokazywala 133 - wygladalo na to ze wraca na
> domyslne ustawienie (Pamietajac ze mam ustawione 133x12,5). Znowu zas po
> instalacji SiSoftSandy 2005 Lite w tym samym miejscu wyswietla mi sie teraz
> 400 - co nie daje mi swietego spokoju bo teraz juz nie wiem czy to pokazuje
> stan bierzacy czy nominalne dane pamieci!?
> WCPUID wogole nie daje info o pamieciach. W AIDA32 tez sie jakos tej
> [...]

W Aidzie 32 (obecnie Everest) powinna być taka informacja w
Komuter->Przetaktowanie. U mnie w tym miejscu na bieżąco pokazuje szybkość
procesora, pamięci i aktualne timingi pamięci.
Sandra 2003 może nieprawidłowo obsługiwać KT600 - w tej chwili nie używam.
Bardziej prawdopodobna wydaje mi się informacja z tej 2005, myślę że działa
na (200) 400 MHz.