Re: Zmiana FSB a taktowanie PCI i AGP

Autor: Alan <nyna_at_cbpmgn.arbfgenqn.cy>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 01:42:29 MET

Użytkownik "PiterS" <pestach@DELETEpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dh6jxq29n2z2$.1vklenzk85mru.dlg@40tude.net...

> Według mnie to zależy od płyty głównej. W większości przypadków dla AMD
> jest zalecane ustawienie synchroniczne (u Ciebie by było 266) ale czasem
> lepiej (szybciej) działa pamięć na max. częstotliwości.

[ciach]

Czym najlepiej sprawdzic z jaka faktyczna czestotliwoscia i przepustowoscia
dzialaja pamieci? SiSoftSandra Pro 2003 pokazywala mi poprawnie 133 i 166
ale przy ustawieniu 200 pokazywala 133 - wygladalo na to ze wraca na
domyslne ustawienie (Pamietajac ze mam ustawione 133x12,5). Znowu zas po
instalacji SiSoftSandy 2005 Lite w tym samym miejscu wyswietla mi sie teraz
400 - co nie daje mi swietego spokoju bo teraz juz nie wiem czy to pokazuje
stan bierzacy czy nominalne dane pamieci!?
WCPUID wogole nie daje info o pamieciach. W AIDA32 tez sie jakos tej
informacji nie moge doszukac, podobnie tez w 3dMarku.

--
alan [at] poczta [dot] neostrada [dot] pl
GG: 3265146   |   ICQ: 53767178   |   GSM: +48 501800741