co zamiast floppow

Autor: Bucz <ROT13-sverchapu_at_tb2.cy-ROT13>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 02:33:02 MET

szczerze nienawidze tego napedu... przez wiekszosc mojej marnej
koegzystencji z komputerami mialem z dyskietkami tylko problemy... ale
niestety po 20 latach ich figurowania w sprzecie komputerowym i
wysluzonej pracy nadal w niektorych przypadkach nie da sie bez nich
obejsc... (specyficzne programy tworzace dyski ratunkowe na "a:\" ,
dyskietka startowa do starych plyt nie obslugujacych bootowania z CD)

moje pytanie brzmi... co podlaczyc w miejsce flopa, aby to cos nie bylo
flopem a bylo widziane przez komputer jako standardowe "a:\" i zebym np.
mogl na tym zrobic dysk startowy win98, musi byc to naped wymienny
(wyjmowalny w czesie pracy komputera, najlepiej cos na fleshu, no i jak
ustawie w biosie boot from floppy disk to zeby szlo z tego napedu)

fajny byl by jakis adapter z gniazda FDD > CF or something ale niestety
czegos takiego nie widzialem... co mozecie mi polecic... oczywiscie
wszelakie wynalazki typu pen-drive odpadaja bo duzo pracuje ze starymi
trupami nie majacymi USB nie wspominajac juz o bootowaniu z USB

--
Bucz
We are the Knights who say.....  "Ni"!