Re: co zamiast floppow

Autor: BartekK <sibi_at_sibi.cfu.com.pl>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 09:43:03 MET

> moje pytanie brzmi... co podlaczyc w miejsce flopa, aby to cos nie
bylo
> flopem a bylo widziane przez komputer jako standardowe "a:\" i zebym
np.
> mogl na tym zrobic dysk startowy win98, musi byc to naped wymienny
> (wyjmowalny w czesie pracy komputera, najlepiej cos na fleshu, no i
jak
> ustawie w biosie boot from floppy disk to zeby szlo z tego napedu)

za czasow gdy wszyscy chcieli prosty routerek do sdi, i wszedzie sie
wciskalo freesco najprostsze, ktore bootowalo z dyskietki, a dyskietki
padaly, zmajstrowalem fdd, ktory byl epromem + prockiem, a z zewnatrz
by obslugiwany jako flop ( z zerowym czasem znajdowania sciezki ;) )
Ale problemem byly epromy, a w zasadzie flashe, bo 4szt po 2Mbit to
dopiero 1Mbajt, na proste freesco wystarczalo, a kombinacja ukladowa
byla nieprzecietna. Potem dosc szybko przeszedlem na CF 16MB ktore bylo
duzo tansze prostsze i wygodniejsze w obsludze, wiec projekt upadl.

--
Bartlomiej Kuzniewski   tel +48 696 455098
sibi@sibi.cfu.com.pl    GG# 23319