Re: logitech - gwarancja - niewypal

Autor: Stanisław Kępiński <szydas_at_szydas.eu.org>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 02:01:21 MET
Message-ID: <41DF30E1.3080001@szydas.eu.org>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

przeczytaj dokładnie gwarancję i sprawdź jak długo mają prawo
"naprawiać" sprzęt. z reguły są to dwa tygodnie, jeśli trzeba coś
ściągać z zagranicy _muszą_ wyznaczyć termin odbioru i go dotrzymać...
albo oddać kasę. a tak nawiasem mówiąc to jest efekt kupowania w dużych
firmach - pojedynczego klienta mają gdzieś, bo i tak inni przyjdą
kupować dalej. jakby to była mała miejscowa firma typu sklep, to muszą
dbać o klienta, bo jak jeden zepsuje opinię to inni już nie przyjdą i
koniec z interesem...
pozdr
szydas
Received on Sat Jan 8 02:01:22 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 08 Jan 2005 - 02:51:08 MET