Problem z DFI CA63-EN/SN

Autor: Darpa <NOdSaPrApMez_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 01:49:31 MET

Witam,

[Moj sprzet]
Typ procesora:
Intel Celeron II, 1000 MHz (10 x 100)

Nazwa plyty glownej:
DFI CA63-EN/SN

Mikrouklad plyty glownej:
VIA VT82C693A Apollo Pro133

Pamiec fizyczna:
320 MB (SDRAM)

Typ BIOS'u:
Award Modular BIOS v4.51PG (11/09/00)

[Opis problemu]
Od kilku dni moj komputer uruchamia sie ok. 5 min. zanim zglosi sie karta
graficzna co poprzedza kilkunastosekundowe "terkotanie" z speakera. Start
grafiki, biosu, ramu, urzadzen IDE i systemu juz przebiega normalnie bez
zaklocen.

Natomiast gdy juz uruchomi sie system (WinXP) komputer pracuje stabilnie do
chwili w ktorej pozostawiony jest bez zadnej aktywnosci - wtedy po 2-3 min.
sie restartuje i startuje juz bez problemow (bez zwloki) i bez "terkotania".
Natomiast gdy uruchomi sie chocby winampa (programy takie jak outlook czy do
laczenia sie p2p juz nie oddzialuja tak) potrafi nie restartowac sie nie
obslugiwany nawet przez kilkanascie godzin.

Prosze pomozcie, doradzcie co mam zrobic? Jak naprawic ta usterke i jaka w
ogole to usterka?

Plyta wizualnie wyglada jak w dniu zakupu, zadnych napuchnietych elementow.
Samemu juz uruchamialem komputer
- z inna pamiecia ram,
- z inna karta graficzna,
- z innym dyskiem,
- z innym procesorem,
- bez wentylatora na procesorze
i problem ciagle wystepuje - wiec wina chyba jest po stronie plyty.

Prosze o pomoc - sluchanie winampa jest mile, ale nie kiedy sie jest do tego
zmuszanym bez wytchnienia.

Z gory dziekuje za odpowiedz(i).
Pzdrwm

--