Re: Wyzwanie dla najlepszych specow :)

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 19:51:03 MET

Dnia Fri, 7 Jan 2005 18:51:52 +0100, jahu1 napisał(a):

> hm. Ja na oczach bym nie oszczędzał. Już wolałbym kupić używany 3 letni Sony
> za 270 zł w cebit.pl

3-letni to już nieźle zjechany, ale wszystko kwestia porównania - osobiście
nie brałbym bez obejrzenia obrazu.

> A pamięć zawsze później będzie można dokupić.

fakt

> Co do samego komputera - polecam obudowy Modecoma - zwykle mają lepsze
> zasilacze (już nawet Feel będzie lepszy od badziewia z Tracera).

fakt

> Dysk - polecam dorzucić do 8mb cache.

Zależy od różnicy w cenie - dyski z 8MB cachu tylko w niektórych
przypadkach wykazują większą wydajność. Przy codziennej pracy różnica jest
niewielka. Prz okazji - oznaczenie mb nie oznacza megabajtów.

> Na klawiaturze i myszy też radze nie oszczędzać. Wiem że logitechi są
> drogie, więc polece klawiature i mysz optyczną Geniusa - są dość tanie, a
> działają całkim nieźle.

bo pewnie jak przy monitorze oczy - tu szybko odpadają palce przy
zastosowaniu zwykłego A4tech'a za 10 zł i klawiatury za drugie 10 zł

> Jeśli chodzi o Proline - osobiście nie polecam. Sporo znajomych kupiło tam
> sprzęt - nie dość że psuje się, to jeszcze są problemy z serwisem. Tak jakby
> kupowali części drugiej jakości.

Sporo kupowałem i nie zauważyłem zwiększonej awaryjności sprzętu niż w
innych sklepach. Na kilka reklamacji, które miałem okazje dokonywać nie
miałem najmniejszych problemów. Fakt, że trochę trwało, ale w innych
sklepach podobnie. Za to cena przyciąga. Acha - nie jestem pracownikiem
Proline tylko zadowolonym klientem. A to co Ty mówisz o tych sklepach już
niejednokrotnie słyszałem, mnóstwo takich opini krąży w sieci, ale ja jakoś
nigdy nic takiego nie doświadczyłem.

--
AthloN 2400+, Asus A7N8X-E Deluxe,  512 MB RAM, HDD 160 GB
DVD-Recorder NEC ND-3500A 16x, Radeon 9550 250/400@420/480,