Re: Wyzwanie dla najlepszych specow :)

Autor: jahu1 <jahu.WYWALTO_at_ferdek.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 18:51:52 MET

Użytkownik "Marco" <notrue@interia.pl> napisał w wiadomości
news:5ww3q0dqlbaw.q9ntssv9uwzd$.dlg@40tude.net...

> A może kupisz gorszy monitor? Np. taki AOC za 409 zł
> http://www.proline.pl/shop.php?prodid=414f435f31375f4654373030
>
> Gorszy pewnie nieznacznie, a 100 zł pozostaje na drugą kość pamięci (choc

hm. Ja na oczach bym nie oszczędzał. Już wolałbym kupić używany 3 letni Sony
za 270 zł w cebit.pl

A pamięć zawsze później będzie można dokupić.

Co do samego komputera - polecam obudowy Modecoma - zwykle mają lepsze
zasilacze (już nawet Feel będzie lepszy od badziewia z Tracera).
Dysk - polecam dorzucić do 8mb cache.

Na klawiaturze i myszy też radze nie oszczędzać. Wiem że logitechi są
drogie, więc polece klawiature i mysz optyczną Geniusa - są dość tanie, a
działają całkim nieźle.

Jeśli chodzi o Proline - osobiście nie polecam. Sporo znajomych kupiło tam
sprzęt - nie dość że psuje się, to jeszcze są problemy z serwisem. Tak jakby
kupowali części drugiej jakości.

pozdrawiam
jahu