Re: Dla idiotów czy nie?

Autor: Oleg <oleg8.NOSPAM_at_o2.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 18:52:28 MET

Użytkownik "Oski" napisał:

> Tak, jesli wiesz, czego chcesz to nie ma zadnego problemu. Ale niestety
> najczesciej _zielonemu_ klientowi sprzedawca upchnie to co zalega na
> magazynie.

Nienormalną rzeczą jest, że - "zielonemu", jak piszesz, a ja powiedziałbym
"normalnemu" - klientowi wciska się nieodpowiedni sprzęt mówiąc, że to dobra
rzecz. Niestety, taka praktyka jest wszechobecna również na Zachodzie. Jak
się chce mieć coś dobrego, to niestety trzeba się uczyć, zdobywać wiedzę,
doświadczenie i nie poddawać się naciskom reklamy. Nie jestem hardwareowcem,
ale muszę zdobyć informacje, co nie zawsze jest łatwe, jeśli chcę być
zadowolony z zakupu. Ileż to razy spotkałem się już z opiniami ludzi, którzy
danego sprzętu nigdy nie mieli, a nawet nie widzieli, bo nie było go jeszcze
fizycznie na rynku. Myślę, że z czasem to się zmieni i kiedyś branża ta
wyrobi sobie odpowiedni etos pracy.

Oleg