Re: Dla idiotów czy nie?

Autor: PesTYcyD <pestycyd_at_wp.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 13:50:37 MET

bumbum wrote:
> Mam zamiar kupić w MediaMarkt kompa w promocji za 1800zł
>
> Co sądzicie o tej konfiguracji i poszczególnych elementach, czy płyta
> główna lub karta graficzna pozwolą na pełne wykorzystanie procesora.
> Od razu zaznaczam, że dokupuję drugie 256 Mb RAM-u. Co sądzicie o tej
> cenie?

Z cala pewnoscia nie pograsz sobie w nowe gierki na tym kompie z powodu
karty graficznej. Za mniejsze pieniadze mozesz podobny wydajnosciowo sprzet
na AMD. Jezeli chodzi o karte graficzna to trzymaj sie zdala od 64bit. Chyba
ze to komp do biura, ale wnioskuje ze nie. Zasilacz tez do bani, moze
znajdziesz cos na modecomie. To jest absolutne minimum. Jednak jezeli
bedziesz bral ten zestaw, to zastanow sie nad wymiana grafiki i zasilacza.

--
GA 7N400PRO | AMD XP2600+ | 512 RAM DUAL | DVD Toshiba | Elsa 22H99 22'' |