Re: przesiadka z Samsung 959NF na LCD ??

Autor: Calme <calme_at_pf.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 18:50:00 MET

wcale mnie nie zdziwiles bo to jest zaledwie kilka modeli z ta matryca (
768/778)
ale to i tak niczego nie zmienia

pokaż mi gdzie w szajsungach masz zaawansowaną 10 bitową korekcja gamma,
emulację przestrzeni kolorów, niezależną regulacja 6 kolorów, specjalne
oprogramowanie ColorNavigatorT współpracujące z spektrofotometrem
GretagMacbeth's Eye-OneT i umożliwiające dostosowanie poszczególnych
parametrów takich, jak jasność, temperatura kolorów czy wartości gamma do
poziomów odpowiadających użytkownikowi, określanie temperatury kolorów z
dokładnością do 500K w skali od 4000 do 10 000

bez obrazy - nie chcę się tu z nikim kłócić ani namawiać i przekonywać
usilnie do marki Eizo ale fakty i profesjonalne studia graficzne pracujące
na tych monitorach mówią same za siebie