Re: Cichy komputer

Autor: ... <maestoso_at_onet.poczta.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 18:47:36 MET

> Z zasilaczyciche są firmy Tagan
> albo np HuntKey HK400-XP Silencer - sam mam i bardzo chwalę jest naprawdę
> praktycznie niesłyszalny

a tego typu rozwiązanie (jeden wentylator 12x12 tłoczący powietrze na
elektronikę zasilacza z wnętrza obudowy) zapewnia podobną/lepszą wymianę
powietrza w obudowie, tak jak typowe rozwiązania (wyprowadzanie powietrza na
zewnątrz obudowy)? Bo patrzę na różne zasilacze na allegro i widzę, że coraz
popularniejsze jest właśnie chłodzenie jak w tym HuntKey-u, a mam wrażenie,
że wymiana powietrza może być jednak gorsza...

pozdrawiam