Re: Philips 170C

Autor: Pink <pink25_at_o2.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 18:49:33 MET

Użytkownik "sebek" <niklaus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:crmf6j$mpv$1@news.onet.pl...
> Witam,
>
> Prosze o pomoc w podjeciu decyzji kupna mnitora Philips 170C.
> Czy ktos jest uzytkownikiem i moze wyrazic swoja opinie?

ja mam 170S. Nie wiem czy to nie ten sam ekran LCD tylko troche inna
podstawa (u mnie okragła). Ogólnie jestem bardzo zadowolony z jakości
wyswietlanego obrazu. Do teraz pracowałem na dobrym monitorze 20" IBM (na
trinitronie). Nie załuje zamiany...
Na kompie montuje troche video i jest bdb. Filmy, zdjęcia dla mnie bardzo
dobrze. Co do gier sie nie wypowiem, brak wiekszej praktyki.
Dodatkowo ja go kupiłem bardzo tanio bo netto 1070 zł (w MM stał wtedy 170S
za 1650 brutto).
Feler... ma 2 dead pixele :(. Nie ja go brałem z hurtowni to nie miałem
mozliwości sprawdzenia :(.
Niestety serwis naprawia >4 pixelki i mnie olali :(. W normalnej pracy tych
pixelków nie widzę całe szczescie.

pozdrawiam
Pink