Re: Cichy komputer

Autor: Calme <calme_at_pf.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 18:10:30 MET

Moglibyscie mi rzucic tak z wlasnego doswiadczenia najlepiej zestaw
najcichszych czesci do tego zestawu?
Tzn cichy zasilacz

Z zasilaczyciche są firmy Tagan
albo np HuntKey HK400-XP Silencer - sam mam i bardzo chwalę jest naprawdę
praktycznie niesłyszalny
http://www.huntkey.pl/opis.php?title=Zasilacze%20HuntKey&pole1=HuntKey%20HK400-XP%20Silencer

Najelpszy byłby SilverStone NIGHTJAR 300W Active PFC Fanless -0 dBA lub
YESICO FL-420W TMS -0 dBA ale to jest straszna drożyzna niestety
http://www.4max.com.pl/default.asp?g=114&gg=38&produkt=1254
http://www.4max.com.pl/default.asp?g=114&gg=38&produkt=1035

dysk 160GB
Samsung - cichutki praktycznie niesłyszałny - zimny i do tego z przyzwoitymi
transferami

nagrywarka DVD
w zasadzie większość jest cicha przy wypalaniu x8 potem bywa różnie i tu
raczej trudno będzie pogodzić dobrą jakość z ciszą np przy nagrywaniu x16 :)

Pozostałe elementy
Proponuję przejrzenie oferty sklepu http://www.4max.com.pl/ tam masz
wszystko co służy do wyciszanie i dobrego chłodzenia kompa