Cichy komputer

Autor: Grzegorz Różański <radmor_at_tenbit.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 17:48:19 MET

Witam,
Moje kupowania kompa idzie jak krew z nosa, bo juz od 1,5 miesiaca czekam na
to cholerne nforce4. Mam nadzieje, ze juz w tym miesiacu w koncu uda mi sie
dostac ten sprzet. Zastanawialo mnie ostatnio co by tu kupic do tego
komputera, zeby chodzil jak najciszej. Kupujac poprzedni, nie zwracalem na
to uwagi i to byl blad, bo chodzi dramatycznie glosno.
Planuje kupic sobie A64 ok 3000 i prawdopodobnie GeFroce'a 6600GT (jak sie
doczekam tego nforce4 to na PCIexp :> ). Moglibyscie mi rzucic tak z
wlasnego doswiadczenia najlepiej zestaw najcichszych czesci do tego zestawu?
Tzn cichy zasilacz, grafike, dysk 160GB, wentylator na proc, napedy (byc
moze nagrywarke dvd). Tylko, zeby oprocz tego, ze ciche to byly przyzwoitej
jakosci, a nie zeby jedynym ich plusem byla cicha praca ;) Chodzi tez o to,
zebym specjalnie nie musial doplacac za duzo tylko po to, zeby byla cisza, a
byly to najciszej pracujace elementy z tych w normalnych cenach :>

pozdrawiam