Re: Dla idiotów czy nie?

Autor: Maciek M <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 13:36:28 MET

Jozef wrote:

> Moja opinia - tylko dla idiotów.
> Z łatwośćią można kupić taniej niż MM, tylko trzeba poszukać.
> Nie komentuję konkretnej propozycji, tylko zasadę.
>
> Ostatni przykład monitor LCD LG 1530B który kupiłem w grudniu za 1 090
> zł w MM był za ponad 1300 zł.

taki przyklad nie ma sensu (tz. ze jak jedna rzecz jest drozsza to
wszystko musi byc drozsze). wiadomo ze jak jest na cos promocja to mozna
kupic cos taniej w duzej sieci sklepow. trzeba tylko znac ceny zeby
wiedziec czy to naprawde jest okazja czy chwyt marketingowy.

--
Pozdrawiam, Maciek M.
GG: 4043660