Re: Czy to dobre zestawienie?

Autor: Bernard <Bernard_at_earth.net>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 20:49:43 MET

Oleg wrote:
> Pewnie, dzięki Tobie zaoszczędzę na pamięci 1-stronnej :o)

? Nie rozumiem, ale oszczędzaj :)

> W tej cenie jest np. K8NF-9, ale bez AGP... Brać?

Jak jest PCIe to nie może być AGP.

> Czy daje się tu podkręcić AMD tak jak na Asusie?

Nie wiem, bo nie miewam Asusów, a A64 podkręca się łatwo i przyjemnie,
ale lekko - do 5..7%.

> Jakie PCIe poleciłbyś w cenie i możliwościach R9550?
> Może Asus 128MB Radeon EAX300 ?

żadnych, bo nie polecam rzeczy, których nie znam.

> A daje to jakieś wymierne korzyści? Nie ma R9550 w PCIe?

Głównie nowoczesność, i to bardziej reszty komputera niż samej grafiki.
Minie więcj czasu, zanim go wyrzucisz.

> Kolega ma Samsunga 1614N i jest zadowolony. Mogę jeszcze zmienić 2000JD na
> 1614C, ale piszą o rzekomej awaryjności Samsungów.. Kwestia szczęścia???

Jeśli tylko o rzekomej, to brać Samsunga. Tak poważnie, to kłopoty z
Samsungami skończyły się przy pojawieniu się dysków 10 GB - od tamtej
pory Samsung nie miał chyba żadnej wpadki, czego nie można powiedzieć o
żadnym innym producencie dysków. Samsungi są ciche (silnika nie słychać
wcale, głowice trochę) i chłodne. Przez ostatnie 3 lata kupuję niemal
wyłącznie Samsungi i jeszcze z żadnym nie miałem kłopotów (będzie tego
ok. 20 sztuk).

> Ale będę miał wtedy 1 GB RAM-u przy dual-channel czy tylko 512MB?

Będziesz miał dokładnie tyle, ile włożysz :) Na taką maszynę radzę 2x512MB.