Re: wentylator: obudowa, grafika, procesor

Autor: Hurricane4ever <hurricane4ever_at_go2.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 20:47:44 MET

Użytkownik "steensh" <steensh@NOSPAM.wp.pl> napisał w wiadomości
news:crjimu$aa1$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> zamierzam wymienic chlodzenie obudowy, grafiki oraz procesora. Jakie
> modele wentylatorow polecacie? Oczywiscie w miare tanie i ciche.
>

> obudowa: modele 80mm
nie wiem co masz zamontowane jeszcze w tej obudowie ale wydaje mi sie ze
standardowy wiatraczek od zasilacza powinien sobie z tym calym cieplem
poradzic ale jezeli masz duzo np twardych dyskow to zaaplikuj jakikolwiek
wentyl 80mm ale taki z mozliwoscia obrotow okolo 1000-1500 obr/min - bedzie
w zasadzie nieslyszalny a jakos bedzie tym powietrzem mielil w "konserwie",
lub kup jakikolwiek wentyl 80mm i go "zwolnij" opornikiem :D

> grafika: GeForce 2 MX
yyyyyy - a toto w ogole potrzebuje wentyla??? ja swoj wypialem odkrecilem i
zostawilem sam radiator (ponad pol roku po wypieciu wtyczki od wentylatora
byl w dalszym ciagu przykrecony do radiatora :P) i zadne cuda sie z grafika
nie dzieja i chodzi bardzo ladnie i stabilnie (nowsze chipsety graficzne
czasem nie maja montowanych seryjnie wentylatorow)

> cpu: AMD Athlon 1,4 GHz (Socket 462)
ja na AXP1700+ mam Spire Falcon Rock II i nie narzekam

> ps. Czy wentylator na obudowe podpina sie pod te same wtyczki co napedy CD
> i HDD?
na wentyl obudowy powinno byc specjalne gniazdko na plycie glownej (albo
nawet 2) opznaczone jako Case FAN albo cos takiego