Re: 80 Gb PCChip -- problemy

Autor: proletaryat <proletaryat_at_o2.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 19:57:21 MET

webmajsterek napisał(a):
> 1. mam dysk 80 GB i plyte PCChip M726-- juz probowalem zzainstalowac
> bios -- ael wyskoczyl jaksis blad ( bios jest sprzed 6 lat na plycie )
> . czytalem tez ze plyta PcChips m726 -- zle wspolpracuje z kartami agp a
> w tym z TNT2 M64 ( ktora tez mam ) i podczas isntalacji sterownika
> wywala sie caly windows xp . jak by ktos mial dobry bios do tej plyty
> to niech da znac . 2. 80 GB teraz mi plyta wizi jako 32 Gb . i tu
> problem jak programem fdisk podzielic ( chce dzieli po 8 GB ) . ale nie
> wiem co najpiew dawac -- partycje podstawowa czy rozszerzona ( i czym
> [...]

1. zaczynasz od dysku pozniej nagle bios i znowu dysk :)
2. generalnie co rozumiesz przez zla wspolprace ? bo twoja wiedza jest
zerowa
3. na tej plycie wiecej niz 30 giga nie zobaczysz nawet przy nowym biosie
ktory to moze miec date kolo 2000 roku
4. hm polecam duzo czytac, bo jesli nie widzisz roznicy miedzy podstawowa a
rozszerzona to dalej moga byc tylko klopoty :)

pozdrowka

--
"Słowa przynależą do czasu,
milczenie do wieczności"