Re: Outlook Express - zawieszanie przy wysylce.

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 18:50:28 MET

"-=MaR=-" 1r99edf001b50$.dlg@mar.zgorzelec.pl

> ROTFL ROKU!!!!! :-)
> Chłopie wróć proszę do piątej klasy szkoły podstawowej i nie rozśmieszaj
> mnie proszę swoją powalającą znajomością ortografii!!!!!!!!!!!!

Już mądrzejsi od Ciebie starali się wyjaśnić ,,światu", że
rzeczownik odczasownikowy to nie rzeczownik, ale coś innego.

Nawet był na ten temat program w TV z Bralczykiem. I właśnie
po tym programie na pl.rec.ascii-art JolaB uległa i zapisała
'niezmienianie' w miejsce 'nie zmienianie'.

Ja podstawy podstaw polskiej ortografii -- znam.

 -- pisać -- czasownik
 -- pismo -- rzeczownik
 -- pisanie -- rzeczownik

I co jakiś czas odzywa się reformator, który uważa, że
jest inaczej, bo uważa, że inni są głupsi od niego.
A uważa tak zapewne dlatego, że sam jest głupi.
(bo mądrzy lubią zazwyczaj szanować dorobek ,,przodków")

E.