Re: Outlook Express - zawieszanie przy wysylce.

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 20:00:22 MET

"-=MaR=-" 1lb4c5bkj956c$.dlg@mar.zgorzelec.pl

   "Eneuel Leszek Ciszewski" crhesg$eek$1@flis.man.torun.pl

____________^^^^^^^^^______^^^^^^^^
> pisownię, co by się Tobie przydało, bo to grupa polskojęzyczna:

aby ująć i tę ewentualność.

> lub jest jednym z członów konstrukcji wykluczającej, np.: nie wyznaczanie,
> lecz (ale, tylko) odwołanie terminu (...)

> Cytuje: "...nie używanie tegoż gniota i (tylko) zainstalowanie prawdziwego
> czytnika"

I ja zacytuję:

    "-=MaR=-" 14lsq6z0n3pus$.dlg@mar.zgorzelec.pl

> 99% problemów z OE można rozwiązać poprzez nie używanie tegoż gniota i
> zainstalowanie prawdziwego(!) czytnika... :-)

Innymi słowy -- jesteś jeszcze głupszy, bo nawet tej zasady nie pojmujesz.

Oddzielnie mógłbyś napisać na przykład tak:

   --> nie używanie, ale cośtam

I akurat Twoja konstrukcja jest zbyt smutna, aby ja tutaj podciągnąć:

> 99% problemów z OE można rozwiązać poprzez nie używanie, ale poprzez cośtam

Bo raczej powinno być:

> 99% problemów z OE można rozwiązać nie poprzez używanie, ale poprzez cośtam

Podpowiem Ci -- są i inne przypadki, gdy można napisać oddzielnie. :)
Może poszukaj. ;) (a są naprawdę!)

E. :)