Re: Dziwne bad sektors

Autor: RK <robert.kajdaniak_at_beztegoneostrada.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 15:52:07 MET

Użytkownik "Brodi" <madmax81@nospami_interia.pl> napisał w wiadomości
news:crjf50$irh$1@nemesis.news.tpi.pl...
> to różnie bywa :-)
> zasilacz szwankuje ?
> ram padł ? memtest
> taśma uszkodzona ?
> wirus ?
> a na końcu bym posądzał sam dysk

Wirus nie - sprawdzony, ram - raczej nie, może najszybciej zasilacz - mam
podpięte 3 dyski 40-to GB i przy podpinaniu trzeciego miałem trochę
problemów. Windows się parę razy nie zainstalował - miałem restarty (na
ułamek sekundy czarny ekran, jakieś liczby i restart do awaryjnego). To
chyba może być to. Zasilacz mam 300-watowy, podczas wypakowywania włączone
miałem e-mule, rozpakowywany plik był spory ok. 3 GB.

> ostry z ciebie zawodnik. Pare badów ci się pokazało i odrazu hdregenerator
> ?

Po pierwsze wpadłem w przerażenie, zginęły mi dwa 3 GB pliki, na których mi
bardzo zależy i które ściągałem przez dwa tygodnie non stop. Po drugie, tego
typu zdarzenie przeżyłem po raz pierwszy, więc nie wiedziałem, jak się
zachować...

> pierwsze co to zwykły format dosowy potrafi rozwiązać problemy.

Format usuwa wszystkie dane, a ja chcę uratować je - nie mam backupu.

>A firmowy soft diagnostyczny do dysku ?

Napisz jaki i jak go uruchomić? Nie mam z tym doświadczenia i nie jestem
zaawansowanym komputerowcem.

>Opcja zerofill nie jeden dysk uratowała.

Możesz napisać na ten temat coś więcej? Nie wiem, co to jest.

> A dziwne pliki ujawnia się przez F5 w totalcommanderze :-)) LOL

Na razie przeniosłem, co się dało do innych folderów na tym samym dysku i
już są odkryte ale poginęły nazwy folderów i nie wiem, co jeszcze (chyba nie
wszystko uratowałem). Nie wiem, co mam dalej z tym dyskiem zrobić. Mam nie
rozpakowany jeden 3 GB (ten niefortunny) plik ale boję się go ruszyć. Nie
wiem także, co z tym dyskiem w końcu jest - HDD Regenerator nie wykazał
badów, check dysk windowsowski - tak (6 GB). Co dalej?
Robert.