Re: Jaka p³yta dla Bartona 2500+?

Autor: Bubby <46349_at_poczta.fm>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 15:50:36 MET

U¿ytkownik "Marek 'marcus075' Karweta"
<m.karweta@nie-trawie-spamu.gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci
news:mfi2mgbtexko$.1k9hqzbagu7ym.dlg@40tude.net... > Zale¿y na jakiego
trafisz. Znajomy pu¶ci³ takiego bArtona na FSB=210MHz.

Ja nie jestem nazbyt chêtny do zabawy w o/c.
Niestety zbyt czêsto przekona³em siê, ¿e pierwsza zasada administratora
sieci, "jak dzia³a, to nie poprawiaj bo zepsujesz" jest jak najbardziej
zgodna z prawd±.
Jeszcze rok temu ostro bawi³em siê w podkrêcanie, ale po spaleniu zasilacza
w komputerze, Athlon'a TunderBird'a 1400MHz, MSI GF4-4200 128MB, oraz godzin
spêdzonych nad reinstalacj± systemu doszed³em do wniosku, ¿e ju¿ mnie to nie
bawi.
Potrzebujê super stabilny, dobry komputer do pracy i multimediów, a nie jest
dla mnie rozrywk± zabawa z poprawianiem, naprawianiem itd.
Lepiej siê bawiê przy dobrej grze czy filmie ;)