Tykanie w komputerze

Autor: kerepcak <kerepcak.maradona_at_neostrada.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 15:48:51 MET

Mam problem. Kilka dni temu nagle mój komputer się zawiesił, nie mógł się
następnie uruchomić(za każdym razem zatrzymywał się na jakiejś czynności),
przy tym słychać było tykanie i zapalała sie czerwona lampeczka na obudowie.
Po kilku dniach prób wreszcie sie uruchomił normalnie, jednak nie wiem czy
jak go nie wyłącze to czy znowu nie będzie tego samego. Dodam jeszcze że
miesiąc temu miałem podobny problem , jak sie okazało spalił się zasilacz i
pewna część na płycie głównej(programator?). Co teraz robić? Może to wina
sterowników teraz?