Re: Tykanie w komputerze

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 16:31:26 MET

> Mam problem. Kilka dni temu nagle mój komputer się zawiesił, nie mógł się
> następnie uruchomić(za każdym razem zatrzymywał się na jakiejś czynności),
> przy tym słychać było tykanie i zapalała sie czerwona lampeczka na obudowie.
> Po kilku dniach prób wreszcie sie uruchomił normalnie, jednak nie wiem czy
> jak go nie wyłącze to czy znowu nie będzie tego samego. Dodam jeszcze że
> miesiąc temu miałem podobny problem , jak sie okazało spalił się zasilacz i
> pewna część na płycie głównej(programator?). Co teraz robić? Może to wina
> sterowników teraz?

tyka od samego poczatku ??? po wlaczeniu zasilania ( zaraz po rozpedzeniu dysku
czyli po jakis 10-15 sekundach ) ??
sprawdz czy tykanie do dochodzi z dysku -- zazwyczaj jest bardzo glosne i
slyschac tak jak by udezaly o siebie dwie czesci . ja widzialem taki tykajacuy
dysk . nic juz z nim sie nei udalo zrobic.

jezeli to dysk to szybko spokiuj dane z niego -- ale co jjest powdem tykania w
dysku to nie wiem bo ten co testowalem tykal bez powodu ( glowica skakala z
jednego jranca dysku na drugi ) .