Re: czym odkurzacie komputer od srodka?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 15:10:27 MET

Użytkownik "Mariusz Burzec" <kermitb@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
news:crjdqt$mbn$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Co o tym sądzicie i czy macie jakiś pomysł na
> zminimalizowanie takiego ryzyka?

No ja przeważnie wychodze z całym kompem na balkon z odkręconymi bokami
obudowy i macham całym kompem (oczywiście najpierw sprawdzam, czy
wszystko przykręcone, żeby nie wypadło (np HDD), a potem usteczkami, ale
teraz kupiłem sobie powietrze w sprayu i dmucham tym zamiast usteczek.

Ps. znam już dwie osoby co sobie kompa uszkodziły w ten sposób - 1 za
pierwszym czyszczeniem, a druga za 3 - używała pędzelka podczas ssania
odkurzacza i potem po włączeniu komputera poczuła smrodzik.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl