Re: czym odkurzacie komputer od srodka?

Autor: TomaSz. <usenet_mail_at_op.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 13:16:53 MET

Towarzysze !!! Nadejszła wiekopomna chwila !!!
Dnia 05.01.2005 roku, Włodzimierz Wojtiu|< wygłosił(a)
orędzie do narodu, w którym słyszymy m. in.:

> bierzesz ssawkę szczelinową i delikatnie, żeby czegoś nie utrącić;
> po wentylatorkach, po radiatorkach z różnych stron, między płyte a blachę
> dmuchnąć
> zasilaczowi duża prcja (od przodu i od tyłu, kilka razy)
> no i można ostatecznie jak gdzieś jakiś kłębek utknie pędzelkiem stosownym

no to mały upgrade do tej metody ;-)
w ssawkę szczelinową wkładamy dodatkowo rurkę z miękkiego plastyku, np.
taką jak od paliwa (wężyk elastyczny o średnicy ok 1 cm), uszczelniamy
szeroko taśmą klejącą i otrzymujemy bardzo wygodne i precyzyjne narzędzie
zarówno do wydmuchania jak i zasysania kurzu. Mała średnica wężyka zwiększa
ssanie/dmuchanie, umożliwia dotarcie do z pozoru niedostępnych miejsc no i
trudno tym wężykiem cokolwiek uszkodzić.
Ja osobiście czyszczę kompa na ssaniu ;-)

--
TomaSz.
www.kocie-zycie.prv.pl