Re: czym odkurzacie komputer od srodka?

Autor: Włodzimierz Wojtiu|< <_at_wp.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 22:45:00 MET

Użytkownik " kreta" <22pagoda@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:crhllu$kvn$1@inews.gazeta.pl...
> Panowie,
> powaga? czy zarty sobie ze mnie stroicie?
> a jesli bede wydmuchiwac a nie ssac :), to nie wcisnie sie gdzies kurz?

nałykasz się i tyle, no chyba, że uczulony jesteś (ja tylko trochę, a po 20,
30 szt. dziennie robiłem :))
tak z domowej praktyki (bo u klientów pomieszczenia zakurzalismy), to
wychodzę z tym na balkon ...
bierzesz ssawkę szczelinową i delikatnie, żeby czegoś nie utrącić;
po wentylatorkach, po radiatorkach z różnych stron, między płyte a blachę
dmuchnąć
zasilaczowi duża prcja (od przodu i od tyłu, kilka razy)
no i można ostatecznie jak gdzieś jakiś kłębek utknie pędzelkiem stosownym
standartowo niczego nie rozmontowywaliśmy (oprócz zdjęcia obudowy rzecz
jasna), bo i po co

Włodek
P.S.
oczywiście istnieje b. interesujący sprzęt prof. umożliwiający np.
czyszczenie urzadzeń pracujących (centrale telef.) ale ...