Re: ecs K7S5A czy asrock K7VT2

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 18:41:15 MET

Marek wrote:

> Może wiecie ile w komisie mozna dostać za takie pamięci.

100 zł łącznie to max co za to dostaniesz. Nie mówie o komisie.

> i czy nowsze kości DDR będa działać w starej płycie (oczywiście z z
> DDRem ) kombinuje tak nowa pamięć 256 DDR ok 150 zł
> nowa używana płyta ok 150 zł (jaka ???)

Dobrze kombinujesz, lepiej troszke kasy dorzucić i kupić coś bardziej
obiecującego. Płyty które rozważasz są mocno ograniczone pod kątem
przyszłej rozbudowy. Na Twoim miejscu, sprzedałbym na Allegro tego
Athlona i kupił Semprona 2200+.

Mam Asrocka K7V88 na sprzedaż za 130 zł. Ma jeszcze 21 miesięcy
gwarancji. Dla mnie ta płyta była słaba, niezbyt wydajna i już nie
mogłem z nią wytrzymać (wymieniłem na Abita NF7-SL), ale w tym
segmencie cenowym rewolucji nie oczekuj.

Cała ta propozycja wymaga na pewno troszke większych nakładów
finansowych, ale różnica będzie kolosalna. Semprona puścisz na FSB 200
i będziesz miał o niebo lepszy procesor.

--
#http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=10223
#lukled@tlen.pl GG:503647
#7200.7 40GB | Gecube 9550XT @ 480/700 | Liteon 40@48125S | EpsonC64