Re: ecs K7S5A czy asrock K7VT2

Autor: Marek <lewan_m_at_poczta.spam.onet.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 14:41:00 MET

Użytkownik "mama_muminka" <netaga@op.pl> napisał w wiadomości
news:crgks5$74d$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Marek" <lewan_m@poczta.spam.onet.pl> napisał w wiadomości

> Osobiscie uzywan ECS. Po upgradzie biosa obsluzy XPka 2600+ (266) i durona
> 1800. Mozesz zapakować do 2GM ramu (ja mam DDR, na SDR też pracowałem)
> Nie mialem z nia zadnych problemów.
>
>Tak czytm i też mi wychodzi że asrock lepszy. W miedzy czasie
>wykombinowałem że może sprzedać te kości 2 x 128 MB SDR i kupić lepszą
>płytę i kość DDR 256MB w zwiąku z powyższym.

    Może wiecie ile w komisie mozna dostać za takie pamięci.
i czy nowsze kości DDR będa działać w starej płycie (oczywiście z z DDRem )
kombinuje tak nowa pamięć 256 DDR ok 150 zł
nowa używana płyta ok 150 zł (jaka ???)
minus stare pamieci nie wiem ile
zostaje XXXX

Te płyty asrocka lub ecs też około 100zł . może jeszcze pokombinować.

mój athlon 1800+ jest w erji palonimo więc nie wiem czy będzie chodził w
nowych płytach.