Re: Prośba o doradę ;)

Autor: sweet_lobo <seungia_at_op.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 18:39:51 MET

> ciekawe jak to wyliczyłeś, bo mi wychodzi o wiele mniej?

Ależ ja tego nie wymyśliłem, zobacz tylko ofertę z media-markt (możesz
jeszcze nie mieć bo ważna dopiero od 7) i porównaj ją z innymi ofertami, a
zobaczysz różnicę. BTW w tej ofercie media co teraz będzie jest dużo
ciekawych i tanich rzeczy, np. nagrywarka dvd x12 za 199zł lub aparat
cyfrowy z drukarką za 499zł gdy na allegro są po 549zł !!! Zazwyczaj gdy
patrzyłem na allegro to było tam taniej niż w sklepie.

---
Pozdrawiam