Re: adware ?? ??

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 23:45:00 MET

"Kapsel" 196tk5alg00y1$.uj2hvjiziub6$.dlg@40tude.net

> No to dosc dlugo. Aczkolwiek aktywny jestes od niedawna,

pecet -- 2265 postów
pl.rec.ascii-art -- 5617
pl.hum.polszczyzna -- 2206

> lub tez przez pewien czas zawiesiles "dzialalnosc" na tej grupie,

Zawiesiłem na wielu.
Pisałem na 52, czytałem więcej, później się ograniczyłem
do pl.rec.ascii-art, gdzie piszę, co chcę. :) (tam ,,trzeba" rysować)

> bo od pewnego niedlugiego czasu zauwazam Twoje posty.
> Nie ma co kryc, ze sam nie jestem weteranem, wiec moglo byc jak pisze wyzej
> lub tez jestem slepy. Aczkolwiek skoro twierdzisz ze jestes tu tyle ile
> mowisz, to moja lekko aluzyjna wypowiedz okazuje sie nietrafiona :)

Google zapewne mogą poświadczyć. :)
Tylko szukaj nie Eneuel Leszek [Ciszewski] a Leszek Ciszewski.
Imię Eneuel powstało około kwietnia lub marca 2000 roku i dość szybko
weszło na ,,indeks", to znaczy ja wszedłem na ,,indeks", i wiem dlaczego. :)
Na/w Usnecie zacząłem tego imienia używać około 2002 lub 2003 roku. :)
(wywołując nienawiść tych, którzy to imię wciągnęli w 2000 roku na
ww. ,,indeks") :) Przeżyłem :) to i zamierzam imię to usankcjonować prawnie. :)

(Q rozzłoszczeniu tych, którzy mnie na ów ,,indeks" wciągnęli?)
zamierzam wrócić do pracy na uczelni w Białymstoku i zamierzam
ponownie pisać na pół setki grup. :) (i to pisać znacznie
,,dokładniej", niż czynię to teraz) :)

> Pozwol ze zacytuje, bo moze zeczywiscie slepota mnie dopadla:
> "
> }}do kompa dostały mi sie programiki typu adware i spayware.
>
> }NTG. To jest grupa dotycząca sprzętu, a NIE programów !

> Ale te programy chodzą/pracują na sprzęcie,
> i to chyba na pececie, więc jednak TG. :)"

> Z tejze wypowiedzi wynika ze tak wlasnie uwazasz.

To chyba nawet ten wątek.
Pecet, na który się ,,dostały" programy Adware należy do tej grupy.
Napisałem też, że gdyby chodziło o Apple -- to by było NTG.

> I po coz ta ironia? Nie kryje ze nie jestem tu zadnym guru, a i czasu na
> posty srednio jest, wiec gdy moge pomoc pomagam i chyba o to chodzi.

Chyba tak. :)

> Ale oni w zaden sposob sie nie wywyzszaja tutaj. Po prostu wiekszosc
> konstruktywnych wypowiedzi jest ich (i kilku jeszcze osob) autorstwa i
> gdyby zabraklo takich osob, to IMHO grupa wyraznie by ucierpiala, gdyz
> wiedze maja niemala.

Ja ich wiedzy nie kwestionuję. :)
Oni chyba zresztą mojego prawa do wypowiadania się tutaj -- także. :)

E. :)