Re: Komputer do edycji wideo za 8000.

Autor: Krzysztof Gibas <killgore_at_pocztaKROPwpKROPpl.spam>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 17:07:25 MET

On Wed, 5 Jan 2005 16:00:11 +0100, "Calme" <calme@pf.pl> wrote:

>monitory LCD czy CRT nie sprecyzowales ?

        Raczej CRT, bo dwa dobrej jakości LCD 19", czy nawet 17" to
już chyba dość duże pieniądze.

>Obudowa z zasilaczem np Chieftec (HPC-420-302-DF) 420W kosztowalaby mniej
>wiecej 470 zl do tego powiedzmy ta kieszen aluminiowa na SATA Raptora około
>120 - 150 zl

Wielkie dzięki za porady. Myślę, że obudowa midi tower (taka jak
Mercury) w zupełności wystarczy.

Nie bardzo tylko rozumiem o co chodzi z aluminiową kieszenią? Czy ona
jest konieczna dla tego dysku? Inaczej się przegrzeje?

Zastanawiam się też nad wykorzystaniem zwykłej karty graficznej z
przejściówką DVI na analog. Czy takie rozwiązanie zapewni dobrą jakość
obrazu? Jeśli tak to jaką firmę wybrać dla rozwiązania z Ati X600? Czy
może lepiej inwestować w coś na Qadro 280 NVS (np. PNY) o zapewne
stosunkowo niskiej wydajności 3D (a czasami człowiek pewnie zagra)?

--
      Pozdrowienia
           Krzysiek