Re: Komputer do edycji wideo za 8000.

Autor: KaNo <fluor.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 20:54:41 MET

Krzysztof Gibas <killgore@pocztaKROPwpKROPpl.spam> napisał(a):

> Wielkie dzięki za porady. Myślę, że obudowa midi tower (taka jak
> Mercury) w zupełności wystarczy.

Na krotko, sam szybko przeszedlem na full tower. Mam Raptora 36 na system
operacyjny, dwa WD 120 SATA w RAID 0 do edycji video. Teraz doszedl jeszcze
jeden SATA 120 GB na backupy i plik wymiany. Fizyczne rozdzielenie systemu
operacyjnego, danych i pliku wymiany okazalo sie bardzo korzystne. W tym
momencie docenilem tez wartosc dobrej obudowy full tower (Antec). Nie bylo
zadnych problemow z dodaniem 4-tego dysku a temperatura wewnatrza nie ulegla
zmianie. Jednak najwiekszy potencjal systemu, o ktory pytasz, jest ukryty w
zupelnie innym miejsu: Adobe Premiere Pro.
Pozdrowienia.