Re: Vobis przykleil wszystkie wtyczki ...

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 16:12:33 MET

"JeRRy" crg6t8$e4f$1@inews.gazeta.pl

> Może głupie, ale... mądre ;). Póki ktoś nie zechce sam "majsterkować"
> nawet nie wie, a serwisant ma problemy z baśki ;).
> Nie pochwalam, ale znam i rozumiem ;)

Po dekoracjach średnicy 12 cm (głównie chyba DVD) i po glutowych
przebojach -- albo firma Vobis upadnie (co jest niemożliwe),
albo okaże się, że ludzie nie potrafią czytać ze zrozumieniem,
bo na pewno plotkować potrafią i wieści dotyczące markowania ;)
(od marki -- nazwy) tego sprzętu rozejdą się (jak to plotki)
z szybkością przekraczającą wielokrotnie szybkość fali
elektromagnetycznej w próżni czy w metalu. :)

E. :)

Postscriptum: Ani zwolennikiem, ani wrogiem firmy Vobis nie jestem, :)
              choć jestem niezadowolonym klientem, który kupił tam
wspomniane wyżej krążki dekoracyjne. :)