Re: Komputer do edycji wideo za 8000.

Autor: Calme <calme_at_pf.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 16:05:31 MET

"Do tego oczywiście dojdzie jakieś DVD i nagrywarka"

wg mnie lepiej zakupić 2 sztuki DVD RW (jedną lepszego producenta a drugą
mniej markową) ale to tylko moje zdanie - mam trochę znajomych zajmujących
się obróbką i takie rozwiązanie bardziej się sprawdza oczywiście pod
warunkiem, że przenoszenie materiału na DVD będze się odbywało stale z dużą
częstotliwością ( ceny nagrywarek systematycznie maleją) a obróbka np z
użyciem DVD RAM też nie jest bez znaczenia ale jak mówię to tylko moja
skromna sugestia