Re: Vobis przykleil wszystkie wtyczki ...

Autor: JeRRy <jerry3d_at_gazeta.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 09:01:44 MET

> wniosek: w vobisowych kompach rozlaczenie sie pewnych elementow
> wewnatrz obudowy jest jak najbardziej mozliwe i chwala vobisowi
> za stosowanie gluta, bo biedne mamusie ze swoimi biednymi synkami
> nie sa juz narazone na przychodzenie do serwisu z blada twarza;

Dokładnie tak. Nie wiem o co Wam chodzi, ale to zupełnie... racjonalne.
Dla kogoś kto "kuma" może niesamowite, banalne, oburzające... a dla
serwisanta - święty spokój. Jeśli ktoś sam nie składa kompa tylko płaci
(a najczęściej sporo więcej niż to "warte" za takiego Vobis'a), to należy
zakładać, że nie ma czujki w temacie komp/sprzęt. Tak więc klei się co
można, aby mieć gwarancję, że synuś w domu się nie bawił... nie złamał
igły w gnieździe napędu, czy na płycie przy wkładaniu taśmy, że nie pomylił
dla zabawy (kiedyś) wtyczek zasilania na "nieATX" płycie, itp.

Może głupie, ale... mądre ;). Póki ktoś nie zechce sam "majsterkować"
nawet nie wie, a serwisant ma problemy z baśki ;).
Nie pochwalam, ale znam i rozumiem ;)

pozdrawiam
JeRRy