Drukarki laserowe - roznica miedzy 600 a 1200 dpi ???

Autor: Yogiii <yogiii_at_hot.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 14:50:39 MET

mam pytanko musze kupic drukarke i decydyje sie ponownie na laser
nie chce sie znow bawic w plujki ( tym bardziej ze duzo nie drukuje i
zasychajace tusze to byl dla mnie duzy problem )
zastanawiam sie czy w domowym zastosowaniu duza bedzie rozniaca miedzy
rozdzielczoscia 600x600 dpi a 1200x1200dpi - tzn wiem ze przy teksie nie
bedzie
tego wogole widac ale jak bede czasem chcial jakas grafike wydrukowac czy
cos takiego
to czy ta roznica bedzie az tak duza ze warto wydac duzo wiecej na
rozdzielczosc

myslalem o drukarkach - samsung ML1520 ( 499zl ) ewentualnie HP 1010 (
670zl )
lub dolozyc i HP 1012 ( okolo 880zl )
wiem ze HP jest lepszy w eksploatacji ale osobiscie wolal bym samsunga ( ze
wzgledu czysto
ekonomicznego - poprostu nie mam tyle kasy zeby kupowac cos lepszego a ze
nie drukuje duzo
tzn okolo 2 ryzy rocznie moze 3 to toner spokonie na rok lub plotora mi
starczy ten rozruchowy
a pozniej cena okolo 250zl za nowy orginalny toner nie jest jeszcze taka
duza )

bede wdzieczny za rade
a i czy ewentualnie roznice miedzy tm samsungiem a hp 1010 sa duze w jakosci
wydruku
czy sa to zblizone jakosciow sprzety obie 600dpi ( duzy plus samsunga 2lata
gwarancji )

Pozdrawiam
Yogiii ( Robert H. )
GG: 1004090