Re: Dyski SATAII

Autor: Tomek <tomway_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 13:57:49 MET

Tak tylko, że bieżesz pod uwagę rozwiązanie rozwiązanie programowe
(sterownik), to rzeczywiścnie żaden zysk
Ja miałem na myśli rozwiązania sprzętowe, które nie obciąza procesora.
Zysk wydajności jest, przeczytaj
http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/dyski_2004/intel_matrix_i_NCQ.html

masz rację

mówimy o zastosowaniach domowych (bo takie było pytanie) czyli 1 rzadko dwa
dyski
wtedy nie jest to tak istotne

... i kontrolery. I słusznie, chcesz poradzić koledze żeby sobie kupił
zestaw SCSI za kilka tysięcy czy wybrać alternatywę za kilkaset złotych.

w tym kierunku to się rozwija marketing

A ja z chęcią, pamięć na kontrolerze jest zdecydowanie lepsza.

Jak na razie jest tylko jeden sensowny na płycie, wersje na kartach są dużo
bardziej rozbudowane.

1. patrz artykuł do kórego podałem link
2. WD740 bedacy PATA + przelotka PATA2SATA ... - jest tylko w wersji SATA
(nawet z przelotką)

nie zgadzam się, zestaw i925X + Barracuda, Maxtror lub Raptor to bardzo
sensowne rozwiązanie.

TM