Re: Problemy z dwiema pamięci DDR w ASUS P4PE

Autor: dylan <upps_at_nie_mam_maila.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 13:59:59 MET

> czy kosci sa włozone w sloty 1 i 2 tzn po kolei od proca licząc?

Probowałem wszystkich kombinacji 1-2-3, za każdym razem występowały błędy.

> W biosie
> Advenced>Chip Configuration>System Performance Mode zmień z Auto na
Optimal.

Miałem Auto i zmieniłem na Optimal nic nie pomogło

> Memory speed: turbo wyłączone?

Nie

Niedługo będe miał możliwość dostępu do innej płyty głównej + 256 DDR/266 z
innym OS potestuje, wyciągne wnioski
Jeżeli okaże się że pozyczona pamięć działa bez bólu z moją starą, będe
próbował reklamować pamięci.

Mam jednak dziwne spostrzeżenia bo objawy wyszły po ponad tygodniowej pracy
i nasiliły się tak że trudno było pracować, błędy nie występowały (choć nie
sprawdziłem od razu memtest-em) od razu...