Re: Tuner Tv Leadtek Winfast i kodowanie DivX/XviD

Autor: januszek <januszek_at_polska.irc.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 12:41:34 MET

Dark75 napisał(a):

> 1. Czy w tunerach tv Leadtek Winfast (niestety nie pamiętam dokładnie modelu
> ale kupiony w grudniu '03 -chyba nie ten najlepszy) możliwe jest w jakiś
> sposób skonfigurowanie kompresji "w locie"do formatu DivX/ Xvid przy
> nagrywaniu audycji na "twardziela"?

> Jest mi to bardzo potrzebne a w opcjach kodowania w sofcie nie mam tego
> formatu?

Bo tego nie robi sprzetowo karta. Musisz miec zainstalowane kodeki i
bardzo szybki sprzet. U mnie na P4, 2,4GHz z 512M ramu nie daje sie
zrobic. Tylko do MPEG-1 jako tako wychodzi. I potem kompresja vdubem.
Testowalem cos co sie nazywa nieskompresowany avi ale pliki wychodzily
gigantyczne (doslownie ;))

j.