Re: Tuner Tv Leadtek Winfast i kodowanie DivX/XviD

Autor: Dark75 <dark75_at_o2.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 13:01:12 MET

> Bo tego nie robi sprzetowo karta. Musisz miec zainstalowane kodeki i
> bardzo szybki sprzet. U mnie na P4, 2,4GHz z 512M ramu nie daje sie
> zrobic.

(!) Nie myślałem ze aż tak dobry sprzęt jest do tego potrzebny

Ja mam celerona 2,8 Ghz tez z 512 RAM-u - więc co, chyba raczej nie
zadziała?

Tylko do MPEG-1 jako tako wychodzi. I potem kompresja vdubem.

    Czy to jest darmowa aplikacja i gdzie skąd można ściagnąć?

A co z obsługą - ja szczerze mówiąc najchętniej widział bym coś w stylu "Dr
DivX" - prosta obsługa !
 j.