Re: Komputer do edycji wideo za 8000.

Autor: Hubert Bednarczyk <arthub_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 12:40:18 MET

Roznica w wydajnosci miedzy komputerem za 4000 lub za 8000 jest prawie
zadna (testy wydajnosci) a roznica w cenie kolosalna.
Najbardziej liczy sie odpowiedni dobor i konfiguracja elementow
skladowych komputera.
Wedlug mnie warto obnizyc koszty po to by np. kupic wlasnie lepszy
monitor, dobra karte video itd. Jesli chodzi o konfiguracje dyskow ,,
uwazam ze drugie rozwiazanie jest lepsze chociazby dlatego ze system
bedzie osobno.

Hubert

Użytkownik "Krzysztof Gibas" <killgore@pocztaKROPwpKROPpl.spam> napisał w
wiadomości news:crglsu.1a4.1@kg.opole.pl...