Re: lekko OT - papier do drukarki

Autor: Reksio <mislawek_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 20:59:42 MET

> Obejrzałem całe opakowanie ryzy i jakichkolwiek oznaczeń wskazujących na
> to, która strona nadaje się do druku nie znalazłem :-(

Jest to strzałka na krótszym boku ryzy, lub czarna kropka. Ale według
informacji od znajomego introligatora, za powierzchnię do zadruku stosuje
się tą od strony napisów na opakowaniu (nie tą gdzie opakowanie ryzy
jestklejone ) - ale powtarzam, jest to informacje jeszcze nie sprawdzona
przezemnie. Introligator wprawdzie nie zajmuje się drukiem, ale ma do
czynienia z papierem.

> wymagałoby to rozberania modułu podawania papieru na drobne części. Nie
> wiem czy można winić drukarkę w sytuacji, gdy przełożenie papieru na
> drugą stronę w szufladzie podajnika momentalnie załatwia problem
> marszczenia i zaginania papieru?

Sorry - nie mam pojęcia. Musiałbym ją rozkręcić, ale to rzeczywiście nie
jest w porządku. Wina może leżeć pośrodku.......

Pozdrrr... Reksio