Re: lekko OT - papier do drukarki

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 19:09:37 MET

Dnia 2005-01-04 11:32, Użytkownik Reksio napisał:

> Jeszcze nie spotkałem ryzy która nie miała takiego oznaczenia. Kiedyś

Obejrzałem całe opakowanie ryzy i jakichkolwiek oznaczeń wskazujących na
to, która strona nadaje się do druku nie znalazłem :-(

>producenci drukarek nie zalecali nawet druku na dwóch stronach. Polecam
>wyczyszczenie rolek separatora, a nawet całego toru pobierania papieru.
>Jeżeli to nie pomoże - niewykluczone że trzeba wymienić rolki, i sprawdzić
>ich łożyskowanie - może być już wytarte, bo to prosty mechanizm, najczęściej
>na łożyskach ślizgowych - z teflonu i podobnych. Polspeed, to chyba ostatni
>gatunek papieru - może nie warto się aż tak stresować, i kupić odrobinę
>lepszy?

Rolki mechanizmu pobierania papieru(przynajmniej te, które według HP
wymagają wymiany raz na jakiś czas) wyczyściłem. Dalej nie grzebałem bo
wymagałoby to rozberania modułu podawania papieru na drobne części. Nie
wiem czy można winić drukarkę w sytuacji, gdy przełożenie papieru na
drugą stronę w szufladzie podajnika momentalnie załatwia problem
marszczenia i zaginania papieru?

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066