Re: lekko OT - papier do drukarki

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 18:56:16 MET

Dnia 2005-01-04 20:59, Użytkownik Reksio napisał:

>Jest to strzałka na krótszym boku ryzy, lub czarna kropka. Ale według
>informacji od znajomego introligatora, za powierzchnię do zadruku stosuje
>się tą od strony napisów na opakowaniu (nie tą gdzie opakowanie ryzy
>jestklejone ) - ale powtarzam, jest to informacje jeszcze nie sprawdzona
>przezemnie. Introligator wprawdzie nie zajmuje się drukiem, ale ma do
>czynienia z papierem.

Ryzy czy opakowania? Przyglądałem się dzisiaj różnym typom papieru w
Media - jeden miał malutką strzałkę na opakowaniu, drugi nie miał nic a
trzeci(Canon) posiadał informację o jakieś tam specyficznej własności
papieru, która powodowała, że nadruk nie przebijał z jednej strony na
drugą przy druku dwustronnym czyli ten papier nadawał się do druku
dwustronnego.

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066