Re: Chrzanie!! Idę po komputer do Vobisu.

Autor: Maciek M <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 20:38:43 MET

Piotr Wydymus wrote:
> Przykład mam pod nosem. Mój teść ma komputer kupiony jakieś 5 lat temu
> (jakiś Optimus) ze starym kontrolerem SCSI + nagrywarka Yamaha 4x, TV.
> Kosztował razem z oprogramowaniem które lezy po szafach kupę
> pieniędzy.
Przez to zbedne oprogramowanie tyle kosztuja te Optimusy

> Niedawno ktoś mu to "zmodernizował". Nie chciałem nic
> mówić, ale... ehhh.. Athlon XP 2000+ (zamiast P3) OK, ale: płyta
> KinetiZ (cóż to?), 2xSDRAM 128, ATI Rage Pro, Samsung SP 20GB na
> taśmie ze starym DVD. Nie mówiąc o zasilaczu i nadmiarze
> niepotzrebnych urządzeń (dwa CD, trzy dyski (20 (30% zapełnione), 4,
> 4).
w sklepach takim ludziom wciskaja m.inn. jak najwieksze dyski wmawiajac
im ze np. 80GB to za malo ;-) kiedys znajomy kupil komputer i dysk (nie
pamietam pojemnosci) byl w 80% zapelniony. Zdziwiony sprawdzilem co tam
jest i okazalo sie ze duzo mp3 ;-)

--
Pozdrawiam, Maciek M.
GG: 4043660